Owe no one anything, except to love one another

Home sweet home

Het zit er weer op. Maandag nam ik afscheid van Bangladesh. Dinsdag ben ik inNederlandgeland na een voorspoedige reis. Ik werd nog eens lekker verwend door Emirates: de vijf uur in de lucht tussen Dhaka en Dubai mocht ik inbusiness klas doorbrengen! En aangezien ik 's avonds laat vloog kon ik zo lekker even slapen. Daarna op naar mijn hotel in Dubai om nog even 4 uur te slapen. Helaas was er voor het tweede deel van mijn reis geen verrassing zoals een business klas.

En nu? Opruimen, dingen uitzoeken regelen en bijna weer aan het werk. Maar met een heleboel ervaring en herinneringen rijker!

Ik heb vandaag eindelijk mijn foto's van Chitagong aangevuld. De laatste keer in Bangladesh begaf de internetverbinding het voordat ik klaar was. Daar heb ik hier geen last van.

Bedankt voor jullie meeleven op deze site. Ik vond het altijd erg leuk om jullie reacties te lezen. Ik zie er naar uit om velen van jullie weer te ontmoeten!

Corina

Reacties

Reacties

je liefste oom

ik hou van je :-)

doorlianne

welkom thuis!
ik heb er ook zin in je verhalen en ervaringen in real life te horen. Maar snel afspreken met bestuursmeiden :)

doorlianne

Marco

Ik vond het leuk je avonturen mee te beleven via deze site.
Tot over een paar uur.

Groetjes Marco.

Cora

Welkom terug in Nederland! Wat je zelf al schrijft: wat zal jij een hoop mooie en nieuwe ervaringen hebben opgedaan. Dat neemt niemand je meer af. Veel succes als je weer aan het werk gaat en leuk om je dan weer te zien en te spreken. Groetjes, Cora.

Jan v.d.Heide

Dag Corina. Ik vond het interesant en leuk om op deze manier jou verblijf in Bangladesh mee te beleven,het verruimt jou en mijn zienswijze in de wereld.
Dank je wel,groetjes Jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!