Owe no one anything, except to love one another

Toerist in eigen land

Hoe bekijkt een toerist Nederland? Allereerst staar je zodra je uit de trein stapt even naar alle 'vreemde' mensen. Nu begrijp ik waarom iedereen mij aanstaart. Nederlanders zijn bestaringswaardig. Daarnaast is Nederland groen, gestructureerd, schoon en mooi. Nu heb ik in juni ook wel één van de mooiste dagen qua weertype van het jaar gekregen. Hier wat foto's van mijn weekje Nederland. Reacties van mijn leerlingen hierop: "Wow Ma'am! Your country is só beautifull and green. Your cows looks só strong! Why do you come to Bangaladesh?"

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie