Owe no one anything, except to love one another

Week van afscheid

Mijn laatste werkdag heb ik vrijdag gewerkt, de laatse keer koor was gisteren. Nog even naar de kapper, en nogeen keertje zwemmen. Ow,ja en dat moest ik ook nog kopen!.....Bangladesh komt dichterbij.De week van afscheid is begonnen!

Tegelijkertijd is dit een week van inpakken. Mijn slaapkamervloer ligt vol met vanalles wat mee moet. Trots valt dan mijn blik op mijn paspoort. Het is tóch gelukt om het visum binnen te krijgen. Gewoon het kantoor van de ambassade binnenlopen, je naam zeggen en je krijgt je visum alsof er helemaal geen moeilijkheden waren. 'Have a nice time in Bangladesh.' En je staat weer op straat. Maar wél met een gestempeld paspoort door de ambassade.

Een deel van jullie komt dit weekend nog langs, van de rest neem ik afschied met de Celtic Blessing:

May the road rise to meet you.

May the wind be always at your back.

May the sun shine warm upon your face.

The rain fall soft upon your fields.

And until we meet again:

may G0d hold you in the palm of His hand.

And until we meet again:

may G0d hold you in the palm of His hand.

Corina

Reacties

Reacties

Mir

Dat je er zo'n zootje van maakt in je kamer ben ik van jou niet gewend! Maar goed dat ik er niet ben... 't Is de bedoeling toch dat je alles vrijdag ingepakt hebt ;)?

doorlianne

lieve corina,
ik zie je niet meer maar wil even laten weten dat ik met veel interesse je reisblog/site ga volgen!
JOY - doorlianne

Corina

hoi Corina,

Hoe is't daar? heb je je draai al een beetje gevonden?
We moeten nog een beetje zoeken op je Blog, maar wat we lezen ziet er indrukwekkend uit.
Heel veel succes!!
Veel liefs Mavis en Annemarie, A2-long

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!